Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-02

På en parkeringsplats i Mora



Hej och god eftermiddag!

Ja, det här inlägget med den rubriken lär ju locka många läsare... Nu bloggar jag inte direkt för att maximera antalet läsare heller, utan för att jag gillar det. Att ha många läsare är dock givetvis trevligt, jag skulle ljuga om jag påstod annat. Det jag menar är dock att alla inlägg här inte är så säljiga eller lockande. Ibland blir det bara lite vardag med. Ni får hänga på, ni som vill.

Vi är på väg norrut till Sälen och Lindvallen. Men först ett litet stopp för förnödenheter från Willys i Mora. Jag är kissnödig och imorgon kör Linda och jag AIM Challenge.

Jag har varit dålig med videos men hoppas få ihop något även denna helg. Den som lever får se. Om det inte blir video så blir det åtminstone ett blogginlägg. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar