Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-19

Igår gick Linda och jag för långt!

Hej och god morgon!

Alldeles för tidigt på dagen egentligen, men Linda ska iväg tidigt och jag hakar på. Trötta givetvis både av att det är tidigt, men vi är även lite slitna från gårdagen. Då gick vi nämligen över tre mil i skogen vilket tog oss nästan sju timmar. Vi bestämde oss för att traska Vildmarksleden så det gjorde vi. Vildmarksleden är 35 kilometer vandringsled med start och mål i Bjursås, Dalarnas Schweiz.
Vi genade någon kilometer men fick ändå ihop över tre mils promenad så vi var riktigt nöjda där på sena eftermiddagen igår.

Jag brukar ibland säga följande: "Att inte cykla är att gå för långt" och igår gjorde vi just det. Gick väldigt långt.

Det är en väldigt fin led, finare än vad jag mindes den från när jag cyklade igenom den för några år sedan. Det är givetvis lättare att gå vissa partier än vad det är att cykla dom. Mycket svamp hittade vi också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar