Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-16

Cykelvasan 2019 - vilken hit!



Hej och god morgon!

Den där videon ovan har visats över 2200 gånger på sina första tre dygn, helt sjukt ju. Jag vet ju om att Cykelvasan var populär men trodde väl kanske inte ändå att det var så många som ville kika på loppet så här i efterhand. Just mitt lopp. Tacksam över visat intresse och det sporrar ju till mer. Om ni missat den så kan ni alltså se den i repris ovan.

Fick en fråga om jag inte kunde ranka Långloppscupens deltävlingar efter hur tekniska dom är, tyckte det lät kul men har insett efter en första tanke att det inte blir helt lätt. Men jag ska göra ett försök till nästa inlägg, så vi ses väl snart igen?!

2 kommentarer:

  1. Visst är det magiskt? Jag har redan 2800 visningar ;-)
    https://m.youtube.com/watch?v=18JPC0Ce4qI
    //Conny

    SvaraRadera
  2. Sätt "Cykelvasan" i titeln till vilket inlägg som helst och det får 50% mer läsningar. Intervaller för CV. Tips för CV. Träning för CV. Det samma gäller om man använder 4x4 i titeln då folk är som besatta av detta intervallpass =)

    SvaraRadera