Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-15

Semester

Hej och god morgon!

Första dagen på semestern. Solen skiner och det är 19 grader varmt nu på förmiddagen. Fint värre.

I Skåne så är Linda på Lunds sjukhus med Axel sedan i förrgår och dom blir kvar där några dagar till. Axel har fått en infektion i kroppen som också satt sig i knäet. Det går dock åt rätt håll sedan han fått vård så vi hoppas att det hela snart är bra igen.

Det här gör dock att semesterns inledning inte blir riktigt som vi tänkt oss. Men så är det ibland, livet blir inte alltid som man tänkt sig. Semestern får bli som den blir, det viktigaste är givetvis att alla mår bra.

_________

Mina barn och jag ska försöka göra dagen till en bra sommardag här hemma. Vi har ingen bestämd plan men jag har lite saker att fixa med här hemma, så sysselsatta kommer vi att vara. Filip har tagit med sig sitt fiskespö till sjön och siktar på att leverera lunch.
Ebbah går runt, sjunger och vill cykla till en kompis.

__________

Körde Zwift igår. Om vi bortser från en som var en uppenbar fuskare av något slag så vann jag. Kollar man mina resultat så har jag nu vunnit mina fem senaste tävlingar där och varit sämst tvåa i dom åtta senaste tävlingarna. Lågsäsong nu... Igår hade jag en massa strul med wi-fi så jag fick slita rätt hårt både fysiskt och mentalt. Men det gick ju vägen ändå. Värmde också upp i ungefär åtta sekunder inför det hela. Blev lite bråttom på't när jag väl bestämt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar