Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-17

Fridas första varv runt Varpan!






Hej och god morgon från skogen!

Barnen och jag har tagit husvagnen ut i skogen för en övernattning, mer om det i nästa blogginlägg men vi har vaknat upp här nu i alla fall.

Igår hade vi ännu en bra dag där jag förutom en del hemmafix också tog med Frida på en cykeltur dom 14 kilometerna runt Varpan. Både Filip och Ebbah gjorde premiär runt Varpan vid fem års ålder men Frida fick alltså göra första långpasset redan vid fyra års ålder.
Det hela gick bra, vi tog tre saftstopp i värmen och avslutade med en glass för att fira bedriften.

När vi närmade oss slutet så ropade hon: "Jag gjorde det! Vi är cyklister, pappa."

På kvällen så körde jag en hetsträning innan vi begav oss iväg med husvagnen. Det blev en start i ett Zwift-race där jag körde på i 20 minuter med en snittwatt på 351 watt.

Om ni missade min Borlänge Tour-vlogg så finns chansen via en repris här:

1 kommentar: