Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-18

En spontanare till Ärtknubben och nu är jag i Skåne

Hej och god morgon från Skåne!

I förrgår kväll efter att Frida hade cyklat runt Varpan och sedan lekt med en kompis så slängde jag in barnen i husvagnen (eller okej, bilen..) och så tog vi oss ett kvällsäventyr till Ärtknubben. Där hade de aldrig varit innan och vi fick en härlig kväll ihop. Vi hade ju kunnat åka dit även utan husvagn eftersom det är så nära men det blev liksom lite extra roligt för barnen på så vis.









Vi grillade korv och hade det gött en liten stund innan vi vände ner och kröp in under täckena i husvagnen

På morgonen efter var det ett moln med knott utanför när jag skulle veva upp stöden till husvagnen. Sjukt drygt och jag blev så myggbiten. Men annars var det bra! Skoj att få hänga med barnen och göra något tillsammans. Även barnen verkade tycka att det var roligt...

Tanken var sedan igår att Linda och Axel skulle komma upp till Dalarna och vi skulle bege oss iväg på någon form av semester. Men så fick vi plötsligt nya besked så Axel behöver in på Lunds sjukhus tre gånger om dagen till åtminstone fredag. Så istället för att dom kom upp så körde jag ner igår.
Så nu är vi här och gör semester på annat vis, vi anpassar oss och gör det bästa av situationen.

Nu väntar lite cykling här, vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar