Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-16

En bra dag !

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Ser ut att bli en till dag här med sol och värme, alltid lika skönt och det inspirerar ju till att faktiskt ta sig utomhus också.

Något annat som inspirerade igår var Vätternrundan och att följa folk man känner och se folk som kämpat mot sina mål. Vissa nådde dit, andra inte. Själv så blev jag sugen på att vara med på ett rekordförsök. Det hade varit mäktigt att få vara med om ett sådant, när jag är i bra form. Har ju tagit mig runt Vättern tre gånger innan så att bara åka runt har jag inget behov av för åkandet runts skull.

Smög ut en ny vlog igår, denna gång från Borlänge Tour. Fick ett antal nya prenumeranter vilket alltid är lika skoj att se. Om ni inte prenumererar med aviseringar på (ett tips!) så kan ni se videon här nedan:

Nästa video blir nog hela Långa Lugnet.

Igår hade vi en bra dag. Det var soligt, varmt och fint. Vi åt maten utomhus. Barnen badade, lekte med vår kanin, fiskade och lekte med kompisar. Ebbah sov också över hos en kompis. Frida och jag tog en kvällstur på cyklarna och tidigare på dagen så tvättade vi våra cyklar. Jag skarvade även med en snabb biltvätt när jag ändå var i farten.
Cykeltvätt.

Lunch i skuggan av vår ek.


Jag tränade ingenting alls igår, hade en känning i luftrören när jag vaknade och med tanke på hur sliten jag kände mig tidigare i veckan så tog jag det säkra före det osäkra med en vilodag. Idag ska jag dock på't igen. Blir nog Zwift-race någon gång under dagen.

Skönt att vara ledig, idag fortsätter vi med det. Hoppas också att Axel och Linda får lämna sjukhuset snart så vi kan vara lediga tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar