Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-27

Bra drag idag


Hej och god morgon!

Sitter här med frukosten i magen nu efter att ha kört Le Peloton i arla morgonstund. Efter ett par omgångar med riktigt dålig känsla så var det väldigt skönt att känna att kroppen svarade som jag önskade idag. Nu har jag ju också fått vara frisk i snart fyra veckor så att det ska kännas bättre är väl precis så som det brukar vara. Le Peloton innehåller tre förstasträckor och i den första så hade jag en känsla av kontroll. På den andra så hade vi medvind och jag tog kanske i en smula för mycket för mitt eget bästa, tyvärr på fel ställen verkar det som för jag blev utan KOM... Tredje fartsträckan så var jag lite krokig i benen efter den intensiva andrasträckan och gruppen var lite större än den brukar på slutet. Normalt sett så spricker det av i början av grusvägen men nu höll det ihop mer eller mindre hela vägen in. Det blev lite ryckigt, så ibland var några loss men det gick liksom ihop och isär om vartannat men återsamlades varje gång.

När vi kom in i Falun igen så var jag med långt framme men framför allt med en bra känsla. Om det inte går bra på Ränneslättsturen så är det i alla fall inte formen det är fel på. Gött så.

Tack för idag gubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar