Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-02

Bilder och resultat Långa Lugnet

Foto: Erik Kilström

Foto: MTBfoto.se

Foto: Lisa Andersson

Foto: Margareta Steen

Foto: Magnus Sjödin

Foto: Anders Almhed.

Foto: Annika

  
Foton: Cykelkanalen.se där det finns massor av bilder från Långa Lugnet.


Hej och god kväll!

Nu blev det sent här men så är det ibland. Bilduppladdningen har dessutom krånglat för mig denna afton, extra drygt när man har många bilder att ladda upp. Men nu är det gjort! Linda och jag valde att känna efter in i det sista om vi skulle köra eller ej. Men när vi försov oss i morse så blev det full fart på oss och iväg mot Lugnet!

Jag hade som taktik att inte ge kaffet i början. Dels för att jag har varit sjuk sedan Lida Loop och dels bara för att testa något annat nu när formen antagligen inte var på topp. Det hela gick väldigt bra och jag lyckades rulla i mål som 23:a i loppet. Mycket nöjd med det faktiskt med tanke på förutsättningarna. Trots en något avvaktande taktik så lyckades jag bli helt slut på slutet så sista milen var det mycket vilja för att ta det hela till målet.

Mer om Långa Lugnet kommer nog imorgon eller så, nu börjar det bli dags att göra natt här. Hoppas att ni hade en trevlig dag/helg på Lugnet alla ni som var där och ni övriga hoppas jag kommer dit nästa år!

Här kan ni hitta resultat Långa Lugnet 2019

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar