Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-06-22

5x30s




Hej och god morgon!

Bilderna ovan är från gårdagens cykling. Vi åkte ungefär samtidigt mot Järavallen men jag cyklade samtidigt som Axel och Linda tog bilen. På vägen dit så skrapade jag ihop fem stycken spurter om vardera trettio sekunder. Därefter satte jag fart in på MTB-spåret för att jaga ikapp Axel och Linda. När vi sedan kommit runt ett varv så var det Lindas tur att gasa så hon körde ett till varv i fri fart.

Jag fick därmed ihop mina fem spurter samt en 18 minuter lång körning på lite drygt 80% av max. Det är lite svårt att hålla uppe intensiteten på den banan då det mest bara är kurvor. Men det är klart att det går.

Idag ska vi dit igen men nu är det Linda som ska cykla dit och sedan ska jag istället cykla distans därifrån. Axel är väldigt cykelsugen han med så vi ska hoja alla tre.
 


På kvällen sedan så rundade vi av midsommaraftonen med en kvällspromenad i skogen.

Hoppas att du hade en bra midsommar och att du får till någon fin cykelrunda nu i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar