Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-05-06

Snygga bilder, ny vlog och jag har låtit bli både godis och koffein!

Hej och god morgon!

Ny vecka, nya möjligheter. Denna vecka rundas dessutom av med att Långloppscupen drar igång med Billingeracet. Tagga match! Hela vintern har jag längtat efter detta och snart är det alltså dags. Drygt fem månader utan godis går också mot sitt slut då jag från och med torsdag får äta godis igen. Också pepp! Dessutom har jag låtit bli koffein helt sedan Linda och jag åkte till Mallorca. Återstår att se om det lönade sig eller ej på lördag. Tanken där är ju att man får bättre effekt av koffeinet om man är mindre van vid det. Så jag tänkte testa och se om det ger lite extra boost under racet, eller om jag bara har försämrat träningskvalitén dom senaste veckorna...

Allt detta denna helg alltså.

Men kikar vi tillbaka på helgen som nyss var så har det dykt upp en hel del snygga bilder på internet och dessa fyra på mig bjuder jag på:



Alla bilder är bra, tycker jag, men den med Frida var extra bra.

Nu ska jag göra mig i ordning för att cykla till jobbet. Ni får nedan en ny vlogg att kika på. En del rörligt material från Le Peloton, en inblick i snabbcykling helt enkelt. Det hann ju också med att snöa den dagen och jag pratar lite om tävlingarna som kommer härnäst. Det får ni inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar