Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-25

Vilodag, vlog och äventyr i hemmaskogen!



Hej och god morgon!

Idag börjar jag med det bästa, en ny vlog. Vloggen innehåller lite allt möjligt men fokus på min cykling till- och hemcyklingen från jobbet som blev ett distanspass. Jag tycker ju det där med att göra videos och YouTube är skitkul. Önskar bara att jag hade mer tid till det, för då hade det blivit mycket mer. Nu kommer det bli mycket kul cykel-content i filmerna framöver också då säsongen närmar sig med stormsteg och vi har mycket kul på gång.

Dessa aktiviteter gör att mitt träningsprogram nu inte riktigt blir som tidigare där jag haft tydliga treveckorsblock utan nu behöver jag anpassa mig lite till allt annat vi ska göra också. Det ska tävlas och samlas timmar!

Min YouTube-kanal: https://www.youtube.com/henrikoijer

Lyckades väl med gårdagens plan att ha en total vilodag. Så förhoppningsvis så är jag lite bättre återhämtad nu igen. Under gårdagen så gnällde mina ben varje gång jag gick i trapport. Bra känsla!

Filip och jag äventyrade lite i "vår" skog igår. Gick ner på baksidan och fortsatte. Barnasinnet kvar och så vidare. Kom hem med blöta fötter efter en härlig stund tillsammans med sonen i skogen.

Frida gungar som om det vore sommaren 2018, så härligt att se! Vem bryr sig om snö liksom?

På andra sidan "vår" skog så ligger Näset och Gullnäsgården, mellan dessa gårdar ligger denna snöfria stig. Det är inte speciellt höga odds på att jag kommer att cykla den under denna vecka kan jag lova. Någon som vet hur Jungfruberget ser ut? Inte heller så höga odds på att jag kommer kolla läget där själv under veckan...

Sist men inte minst, härliga kvaltider väntar nu för Leksand mot Mora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar