Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-08

Video från Vasaloppet

Hej och god morgon alla!

Här kommer en ny vlog, denna gång från Vasaloppet. Ni får följa mig från att ha gott om självförtroende till att bli riktigt krispig. En liten inblick i mitt Vasalopp 2019 helt enkelt. Både Linda och jag är taggade på att komma tillbaka till Vasaloppsspåren redan nästa år.


Igår kväll så körde jag KISS Community League, måste väl nästan vara ungefär den största ligan efter proffsligan? Jättemånga superduktiga med. Igår startade 444 cyklister på en 37 kilometer platt bana. Den platta banan bäddade givetvis för klungspurt och där hade jag inget att sätta emot. Men fram till dess fick jag gnugga på bra.
Samuel Brännlund sladdade in som trea och jag som 70:e. 324 watt i 45 minuter = ett riktigt bra pass!



Idag kör jag en vilodag, hoppas sedan kunna kalla mig helt återställd efter Vasaloppet, det kändes då bra mycket bättre igår än dom senaste dagarna så hoppet finns.

Skriv gärna en kommentar om vad du skulle vilja se i nästa video!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar