Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-30

Teknikdag MTB i Genarp


Hej och god dag!

Befinner mig just nu i Genarp på Single Track Sisters teknikdag för tjejer. 25 kvinnor är här för att lära sig att bli bättre MTB-cyklister. Måste säga att jag är riktigt imponerad över hur mycket de vågar, vill och faktiskt klarar av. Trots att vissa är helt gröna på MTB.

Igår cyklade jag till jobbet med all packning för en helg i Skåne och Danmark med långlopp imorgon.

Åkte tåg till Örebro och hade gott sällskap av Anton från cykelgymnasiet, så det blev cykelsnack hela vägen. Skoj skoj.

Från Örebro sedan så tog jag Lindas bil ner till Bjärred. Kom ner sent igår kväll och klockan sju i morse åkte vi hit. Just nu är det lunchpaus så jag uppdaterar er lite.

Försöker få ihop lite vlog-material också. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar