Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-23

Jag tränade sju dagar i rad!


Hej och god förmiddag!

Välkomna till en ny, härlig, vårdag. Idag är vi alla samlade igen då Linda och hennes barn kom upp igår kväll. Det var dock inte helt utan problem då deras bil la av i Askersund. Nu står den i Örebro och dom tog sig fram med en hyrbil sista biten...
Drygt med bilar ibland. Min bil har ju stått på verkstad sedan november och ärendet är hos ARN...

Idag har jag en mycket välförtjänt vilodag efter sju raka träningsdagar. Inte så konstigt kanske att jag kände mig sliten igår..

Leksand vann borta mot AIK igår och plötsligt så ser det väldigt ljust ut för Leksand. Två matcher kvar att ta den andra vinsten på. Vinnaren i matchserien får möta Mora för att kvala till SHL

Bilden är från igår, idag vilar jag ju. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar