Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-03-07

Fortfarande trött


Hej och god morgon!

Känner mig fortfarande lite seg från Vasaloppet, inte riktigt snärtig i kroppen än alltså. Igår så körde jag 42 minuter med några tempoökningar på Zwift. Linda körde samtidigt sina intervaller. Garmin-datorn visade prestationsstatus på -4 (lika som i förrgår) och efter passet så rekommenderades jag onödigt lång vila för ett så lätt pass. Garmin tycker alltså att jag inte riktigt är i form och det känns väl också. Ändå klart bättre igår än i förrgår och nu idag så har jag tappat den där svullnadsvikten som jag lagt på mig efter Vasaloppet. Så det går mot lättare tider. Kanske att det idag kan börja kännas bra igen.

Igår var vi och fikade för att fira min mors födelsedag också, innan vi tränade. Mycket trevligt. Idag så ska jag först bara jobba en massa och sedan ska jag försöka jobba lite tiill och till slut också träna och packa. Dagarna rullar på.

Vi får se om jag lyckas knåpa ihop lite rörliga bilder från Vasaloppet också. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar