Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-24

Support i Öppet spår


Hej och god morgon från Mångsbodarna!

Eller egentligen precis innan Mångsbodarna, här har Frida och jag parkerat för att supporta Linda som just nu är ute och kör öppet spår. Den sista delen av hennes klassiker, hon ska bara ta sig till Mora först. Vädret är helt perfekt för att vara åskådare, solsken och någon plusgrad, hoppas att spåren är bra för skidåkarna också, men dom ser bra ut så här långt.

Vi klev upp klockan tre i morse så det blir en lång dag, men Frida och jag har bullat upp rejält, så oss ska det inte gå någon nöd på.

Igår kväll så körde jag ett Zwift-race, tyckte faktiskt att det gick riktigt bra och jag blev 6:a av 288 startande. Hade gärna kört Zwift-SM idag men det är inte fy skam att vara här ute i skogarna heller. Lycka till alla som kör, jag ska följa det med spänning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar