Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-22

Med på Dagens Industris live-sändning!


Hej och god kväll i fredagsmyset!

Idag gjorde jag premiär i Dagens Industri, det var nog första gången faktiskt och vi pratade inte om mitt aktieinnehav i Swedbank utan om Zwift. Ni kan se det hela i klippet ovan. Spännande utveckling det är som pågår just nu i träningsvärlden och där cyklingen faktiskt är med i spetsen av utvecklingen och det vi ser är nog bara början. Lite affärsrelaterade cykelnyheter är ju att min samarbetspartner Garmin denna månad köpte Tacx, vad som kommer ur den affären återstår att se.

På söndag avgörs Zwift-SM men då är jag faktiskt inte med. Ska istället spendera dagen mellan Sälen och Mora som support för Linda. Veckan efter så åker jag själv Vasaloppet. En sport som skidor borde också kunna bli virtuell ganska snabbt, åtminstone med stakning och dom stakmaskiner som finns.

Nu ska jag faktiskt snart bege mig ner i källaren för att köra lite Zwift, ska ni med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar