Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-27

Kan man vinna motionslopp på Zwift då?

Hej och god morgon!

Igår fyllde jag ju år. Det firades inte speciellt mycket utan det var tisdag som vanligt för min del. Ändå lite kul att folk tänker på en.
Ok, lite firade jag allt...

Jag jobbade som vanligt. Eller möjligen lite längre än vanligt, jag handlade, hängde tvätt, tvättade kläder och halkbekämpade lite ute på gården. När det blev kväller så körde jag sedan ett pass på Zwift. Ingen utomhuscykling denna vecka så jag körde mina 90 min på 80-85% på Wattbiken istället. För att hålla mig motiverad så körde jag ett Zwift-race som inte var en tävling. L'Etape du Tour: Ride to Win with MAVIC, hette loppet och det var 687 deltagare, 303 tog sig i mål och jag var allra snabbast! Själva loppet tog jag mig igenom på 72 minuter med 308 i snittwatt så jag fortsatte att köra efter målgång. Fick ihop mina 90 minuter på 301 watt. Bra pass!

Efter träningen så pratade jag lite med min mobil och klippte ihop en vlog! Den kan ni se här:


Nu är det dags för onsdag. Det blir jobb, kanske ridning med Ebbah, innebandy med Filip och allmänt häng med barnen. Ska bli skoj!

Vi hörs en annan gång, hej!

2 kommentarer: