Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-23

Fem stycken bra åttor


Hej och god morgon!

Just igår var jag stark. Körde åttor på kvällen med magen full av tacos, avklarat fredagsmys och med talangerna från TV4 färskt i minnet.

Trodde inte att det skulle gå så bra så jag blev positivt överraskad. Körde mina fem åttaminutersintervaller på 330 watt, alltså min beräknade FTP. Det gick som sagt bra och jag trodde det skulle bli jobbigare. Nästa gång ska jag prova att öka effekten något.


Tog mig en sväng upp på Alpen igår igen.

Åt ju en semla igår också.

Idag är det lördag. Jag ska träna något, vi ska förbereda det sista inför Lindas Öppet Spår imorgon, Filip ska spela innebandymatch och de tre andra stora barnen ska se på bio. Dessutom ska vi fika lite för att fira min födelsedag i förskott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar