Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-06

Bra race igår!



Hej och god morgon mina kära cykelvänner!

Körde ett Zwift-race sent (23:05) igår kväll, det blev en halvhård historia på en platt bana och en B-cyklist som drog 6-7w/kg såg till att hålla farten hög... När han sedan försvann efter två av tre varv så blev det lite mer avvaktande åkning i alla fall. Tyckte att jag klämde till med en bra spurt på slutet men det visade ju sig att några hade spräckt klungan på slutet. Men femma i bra motstånd och med bra effekt är jag ändå nöjd med.

Idag är det minus dödskallt här (-21.9) så jag ska curla mina barn genom att skjutsa dem till skolan. Annars cyklar de genom vintern faktiskt. Jag hade lite planer på att cykla ute idag men då får det allt ta och bli betydligt varmare först. Vill inte lida mig genom ett pass bara för att.

Ny vlog kommer nog senare idag eller imorgon, se därför till att prenumerera på min kanal! Om ni aktiverar aviseringar på YouTube också så får ni en avisering när jag har en ny video ute på kanalen.

Tänk, minus dödskallt här nu men om fyra dagar så landar jag i Israel. Kommer att bli riktigt skönt det! Tänker mig att vlogga en massa därifrån också, nu ska det filmas! Skulle behöva ett riktigt bra skal till min Sony Xperia XZ3 också, har ni några bra tips? Är sugen på något likt denna som jag hade till min förra telefon. Då kunde jag tappa min telefon i asfalten i 30+ km/h, se den studsa lite, ta upp den och fortsätta använda den som om ingenting hänt. Eftersom jag använder telefonen mycket och gärna också när jag cyklar så vill jag ha något som är bra att hålla i, utan lock och som tål lite stryk.
Ge mig era bästa tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar