Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-03

Ban-SM, CXVM, skidor och middag

Hej och god morgon!

Snabbt inlägg nu då vi strax ska åka. Tänkte bara lite kort sammanfatta gårdagen...

Vi började med att köra Filip till sin innebandymatch, sedan så skarvade Linda och jag vidare till Velodromen för att hänga lite och kolla på bancykel-SM. Imponerande hastigheter och kul att snacka cykel med så många.
Jag tog ett helt gäng bilder i Velodromen, men dom får komma i ett senare inlägg.

Efter velodromhänget så kollade vi lite på cross-VM, även dom var snabba även om snitthastigheten var betydligt lägre. Inspirerade av all snabbcykling så begav vi oss sedan ut för lite skidåkning.

Det blev en sväng i Stångtjärn och det gick över förväntan för oss båda. Det ser bra ut inför kommande Vasa-äventyr. Det var så härligt att se Linda så strålande lycklig när jag kom tillbaka till parkeringen.

Skid-data.

På kvällen så åt vi en bättre middag ute på stan, när all mat kom in så undrade jag först hur vi skulle kunna få i oss allt det där men i vanlig ordning så var det inte svårt att äta.

Middagen satte punkt för en fantastisk dag och med detta sätter jag också punkt för detta blogginlägg. Nu ska vi till velodromen och sedan åka skidor. Jösses vad det snöar ute...

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar