Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-04

Vilodag och Leksandsmatch


Hej och god kväll!

Har idag kvitterat ut veckans andra vilodag. Har faktiskt inte känt mig riktigt hundra så jag tänkte att det var lika bra att vila på och låta kroppen återhämta sig lite extra. Så imorgon borde jag vara fit for fight igen.

Dagen har varit lite lugnare än igår med hockeymatch i Leksand som höjdpunkt. Linda, Filip, Ebbah och jag. Får se om det går att få Linda frälst på detta. 💙
Matchen var lite halvjobbig men på slutet kvitterade Leksand och i förlängningen så tog vi hem bonuspoängen. Linda såg ändå lite imponerad ut på slutet.

Nu sitter vi i kön ut från parkeringen. Tokhalt och 7650 personer ska lämna en arena mitt i ett samhälle..

Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar