Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-24

Tre timmar distans på skoterspår




Hej och god kväll!

Det här ovan är vad jag ägnade mig åt igår kväll. Distans på skoterspår, ganska mycket av passet var på skoterspår också. Speciellt om man räknar tiden och inte distansen. Det var fint och fantastiskt, samtidigt så var spåren under första halvan av passet ganska så mjuka, det var ju inte igår det var töväder precis. När jag tog mig över sjön också så var det väldigt långa perioder med 6-7 kilometer i timmen och den hastigheten när man har helt öppet runt om sig gör ju inte att man känner sig som blixten direkt. Andra halvan av passet så körde jag på skoterspår som använts mer och då gick det lite lättare och blev samtidigt lite roligare. Så helt klart en positiv trend med mig hem. Skrapade ihop några minuter över sex timmar och ser ut att kunna klara målet om 2000 minuter för januari månad. Ska bara hålla mig frisk resten av månaden också.

Känslan under passet var väl inte helt briljant alla gånger men när jag närmade mig slutet så kände jag mig som en riktig vinnare. Riktigt nöjd med passet!

Gårdagens data:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar