Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-08

Benen på ryggen


Hej och god morgon!

Här har snön och vintern nu kommit tillbaka i full kraft. Så fint allt blir igen, jag älskar ju vita vintrar. Frida vaknade också till när hon fick kika ut genom fönstret och såg all snö. Vi hade lite bråttom i morse så det var tur att hon vaknade till av snön. Om hon inte hade vaknat då så gjorde hon det definitivt när jag sprang till dagiset med henne på en åkmadrass. "Pappa du KAN ju springa!!", ropade hon glatt där bakom mig när jag sprang för att hinna med bussen efter att jag lämnat henne på dagis. 12 minuter från dörren till bussen, via dagiset.. Små marginaler men jag jobbar bäst under press och hann med bussen. Så nu sitter jag här, andas ut och bloggar. Det är vid sådana här tillfällen det är skönt att vara vältränad..

Apropå träning så blev det inget av den varan igår kväll. Jag skrev ju ett kvällsinlägg där jag skrev att jag skulle träna, men kort därefter så ropade ett av barnen på mig. Illamående och ont, så jag blev kvar där tills vi alla sov. Allt verkade dock vara okej i morse, så förhoppningsvis håller det sig så nu. Jag får förhoppningsvis träna idag istället.

En intensiv start på denna dag. Denna första arbetsdag efter en lång ledighet dessutom. Gissar att dagen kommer fortsätta intensivt så det är bara att köra på. Vi hörs nog i kväll igen, ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar