Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-28

JUMP


Hej och god morgon!

Fortsatt varmt här nere i Skåne, vi har drygt sex grader varmt just nu. Hur har ni det, är det varmt eller vintrigt där ni är? Jag gillar ju vinter, men mörker kan jag faktiskt klara mig utan så det är ändå skönt att dagarna redan har börjat bli lite längre.

Igår var vi till Malmö och JUMP trampoline park. Där spenderade vi en timme på studs och hopp. En riktigt bra aktivitet för oss alla, kul för både barn och vuxna. Att hoppa är ju dessutom riktigt bra om man vill ha starka ben. Jag hade tydligen svårt för att gå från att hoppa stående till att landa på rumpan och sen upp till stående igen. Så det fick jag öva lite på.

Idag har vi en lugn aktivitet planerad för barnen då de ska se på bio.

Jag tänkte faktiskt cykla lite på testcykeln idag, ska bli skönt att komma igång igen!

Nu ska vi komma igång med dagen och ta oss en liten promenad. På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar