Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-13

Jag är sjuk och bjuder på några mobilbilder

Hej och god kväll vänner!

Har känt mig kymig (som dom säger i Skåne (betyder typ krasslig)) idag. Känt mig frusen och som att något är lurt med luftvägarna. Tänkte ändå länge att jag skulle träna idag. Eller möjligen i morgon bitti. Var sedan på ett eftermiddagsmöte i Avesta och började på slutet känna mig lite varm, tänkte att det kanske var pga kaffet. När jag sedan skulle åka hem så började jag känna mig lite sämre och sedan hade jag någon timme där där det snabbt bara blev värre. När jag åkte från jobbet så var jag rätt säker på att jag hade feber och när jag kom hem i kväll så hade jag 39.5. Så. Då vet jag vad jag inte kommer göra den närmsta tiden i alla fall. Träna. Skulle ju tävla cross i Skåne också. I princip alla runt om mig har ju varit sjuka så det är ingen jätteskräll. Ändå trist när det sker liksom.

Över till något mer positivt: Älskar nya telefoner och denna är inget undantag. När man trodde att en mobilkamera var bra och så får man sedan lägga vantarna på nästa generation och man liksom häpnar. Skitkul! Här är några random bilder från idag som jag tagit med min Xperia XZ3


Nu ska jag sjuka mig lite mer här hemma, samt elda för att få upp värmen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar