Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-05

Intensivt på Zwift igår, intensivt ute idag


Tjena!

12x1 minut på Zwift igår och det var väl jobbigt men inte sådär så att jag får svårt att klara det, så nu är det dags att börja öka watten. Jag borde klara bra mycket mer än det där, så nu får jag börja skruva upp och har redan gjort det inför nästa pass.  Förhoppningsvis så ska nu watten skruvas upp hela vägen fram till säsong då jag ska vara helt redo igen.

Idag blir det en bra dag. Barnen kommer hit i eftermiddag och Linda kommer hit i kväll. Mycket att se fram emot efter jobbet alltså. Dessutom så ska jag nu alldeles strax bege mig ut på cykeln och det är ju också något som brukar kännas bra. Viss risk för halka då det regnade igår och är minusgrader idag, men det ser åtminstone inte halt ut inifrån huset. Vi får väl se hur det är när jag väl börjar rulla. Går det bra så kör jag nog mitt 80-85% av max till jobbet, annars får jag ta det på hemvägen i eftermiddag. Cyklar ni också till/från jobb/skola idag?

Nä hörrni, dags att rulla så att jag inte blir så sen till jobbet. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar