Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-22

Längdskidor och bouillabaisse


Hej och god kväll!

Nu har vi landat i TV-soffan efter en dag fylld med att måla om hallen, åka skidor, handla, hämta ut nya hjul till crossen och laga en fantastisk bouillabaisse.

Vi hade färg över efter sovrummets omgång igår så vi fortsatte med hallen idag, ena väggen där hade redan exakt den nyansen. Blev lite finare nu!

Efter att vi var klara i hallen så åkte vi skidor på sjön Vällan. Nio pannkaksplatta kilometer mäter varvet. Jag tycker det är lite svårt att få bra fart i träningen när jag åker så platt. Har svårt då jag saknar både styrka och teknik, så det blir lågintensivt hela vägen. Fick ihop en timme och tolv kilometer, så det betyder att jag är tolv kilometer bättre förberedd inför Vasaloppet nu.

Maten smakade fantastiskt så nu är jag mätt och nöjd.

Har tyvärr en kass känsla i halsen så det riskerar att bli några sjukdagar framöver, men jag hoppas givetvis att det går över i natt...

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar