Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-17

Då kör vi igen då!


Hej och god morgon från Gamla Grycksbovägen!

Eller ja, bilden ovan är ju därifrån men när jag nu skriver så är jag på bussen på väg till jobbet. Hade en fundering på att cykla till jobbet men med tanke på att det skulle snöa under natten och jag tänkte starta upp träningen väldigt lätt så tänkte jag om. Det blir en spinn på min wattbike ikväll istället.

Jag väntar mig fortfarande någon form av bakslag på den här korta sjuktiden, att bara missa tre pass är ju lite för bra för att vara sant. Jag hoppas ju att det är sant men ni vet.. Det känns som om jag kom undan nästan lite för lätt. Hade i alla fall 36.7 i morse så ingen feber alls.

Gårdagen blev ju en lång resdag med start klockan 9 från Linda och hemkomst vid 19.20. Det hela flöt dock på väldigt bra hela vägen, jag fick mycket tid med mina barn på tåget och sedan så kunde jag jobba lite på bussen från Stockholm. Väl hemma sedan så hade det tomma huset och den kyliga helgen gjort att jag hade 16.9 grader inomhus, vilket gav mig en anledning till att elda också.

Har lite dåligt Youtube-samvete då det blivit lång tid sedan förra vloggen, det har varit ett par missade tillfällen nu så det börjar bli dags för en ny..

Rundar av detta inlägg med ett par Instagram-highlights från igår:

Så himla mäktigt att kunna ta femton raka mästerskap!



Ett inlägg delat av Alexander Nuija (@a.ninja)

Det här tyckte åtminstone jag var lite kul, håller du med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar