Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-12-03

Chop chop!



Hej och god morgon!

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Bloggade inget igår, ber om ursäkt för det men nu har vi en ny, härlig, vecka framför oss.

Efter lördagens cross-race så var jag bra sliten i ryggen igår. I övrigt så kändes det ju gött. Siktar på att bli ännu lite snabbare till om två veckor.

Förr om åren så hade jag 70 kilo som en gräns jag inte ville passera över. Men dom senaste åren så passerar jag den med ro på vintrarna. Nu i november så är samtliga mina viktnoteringar över 70. Det är långt till säsong så det där ordnar upp sig.

Går in i en hård träningsvecka nu, ska bli riktigt gött. Hoppas att jag klarar den fint.

Vi käkade på Chop chop i Mjölby igår, tänkte att barnen skulle prova på något dom inte brukar äta. Gick väl sådär men jag fick istället bli desto mättare.

Nu kör vi måndag, ha en härlig dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar