Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-01

Stark på Le Peloton i morse!

De flesta samlades vid samlingen, ett par ytterligare anslöt senare.

Action-foto med mig som körde med ryggsäck idag. Foto: Niclas Brus

Full fart på slutet av sträcka två.


Jag, Robban och Christian återsamlade efter andra fartsträckan.

Hej på dig!

Ja, idag kände jag mig stark på Le Peloton. Så himla härlig känsla det där är, när det liksom funkar i kroppen. Öppnade ganska kontrollerat, kunde putta fram en vän som fått dom där retliga metrarna fram, ta någon hård förning och kände mig stark. Den andra fartsträckan har en backe ganska tidigt och där blev vi tre tappra. Jag kände att jag fick ta i rätt mycket men mot slutet så var det nog tre ganska trötta cyklister.
Efter andra fartsträckan så rullade jag vidare mot jobbet samtidigt som övriga cyklister körde den tredje och sista fartsträckan in mot fika-buffén på Konditori Focus. Ja, fikabuffé varje torsdag under november! En miss i planeringen av mig att inte åka dit alltså...

Kände mig ändå så nöjd och glad efter morgonens pass, tänk vad en bra träning kan göra. Hade förväntat mig ganska dåliga ben efter gårkvällens hårda pass. Men istället så gick allt alltså bra.

Återhämtade mig på Pizza Hut under lunchen, tillsammans med Linda och hennes barn.

Vips så var en arbetsdag över och det var dags att cykla hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar