Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-11-11

17½ timmes sömn!



Hej och god förmiddag!

Lite lätt sliten från gårdagens cykling faktiskt, känns skönt att det tog lite. Har sovit bra denna helg, inte 17½ timme i sträck men väl på två nätter och det är ju osedvanligt jättebra. Det hjälper ju faktiskt på så många plan.

Bilderna ovan är från igår då vi var ute i skog och mark på vår cykling i Carl von Linnés fotspår. Idag ska jag köra på min Wattbike och Linda har ett rullskidpass på schemat. Kommer bli bra det där, snart har jag två av mina första träningsveckor avklarade på vinterträningsplanen. Än så länge går allt enligt plan och jag känner in mig lite på motstånden jag ska ha framöver. En viktig sak är just det att känna in sig på motstånd, jag ser då och då att folk gärna kör på samma motstånd under väldigt långa perioder, viktigt att man justerar efter aktuell kapacitet!

Hoppas att ni får en skön söndag, på återhörande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar