Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-29

Stigcykling på nya och gamla favoriter!


Hej och god morgon!

Igår så var Linda, Jens och jag ut i skogarna och lekte MTB-cyklister. Vi fick till en trevlig tur på lite stigar vi sällan cyklar eller till och med aldrig har cyklat på. Bland annat så körde vi den nya stigen Humus heaven som droppar 126 höjdmeter på en kilometers cykling. Avslutas med ett stort hopp som jag rutinerat styrde runt.  En annan mer välkänd och välcyklad stig som vi hann med var Törnbergs väg som Jens också filmade Linda och mig på när vi cyklade den baklänges upp igen.

Vi fick en fin runda och cyklade in i solnedgången. När solen sjönk ner så följde temperaturen med och det blev riktigt kallt på slutet. Kul att få cykla med Jens igen, det var inte igår.

Andra turen på Lux:en, fortfarande utan att ta i eller pressa den. Hoppas det blir lite barmark och varmare dagar så att jag kan testa den mer på riktigt snart.

Linda och jag fick mycket fysisk aktivitet med både skidor och cykling igår alltså. Vi hann också med en sväng med lunch på Kupolen också. God mat och ett glas vin på kvällen rundade av en riktigt härlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar