Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-20

Sega ben, snabbcykling och fullt hus


Hej och god lördagsmorgon!

Äntligen helg, eller vad säger ni? Mina ben verkade ha tagit helg redan igår morse då dom var riktigt sega. Jag tog mig framåt men det var inte mycket mer än så heller. När jag skulle åka hem från jobbet så hade jag tänkt åka lite tidigare än vad jag måste åka. Men istället blev det lite senare än vad jag borde åka så det fick bli högre fart istället. Skitbra att vara sen ju och jag fick en jättebra träning hem. Snitt på 33 km/h och 161 i snittpuls. Check på den! 

Plockade upp en cykelsugen Frida på hemvägen.

Nu har ni fått se hur min cross ser ut också. Vad tycks? Den andra cykeln som kom ligger fortfarande i kartong. Ska det bli en unboxing-video på den kanske? YouTube måste ju ha sitt det med.

Från att ha haft tomt hus här ett par dagar så kom mina barn igår samt Linda med barn. Så nu är det fullt hus här och jag stormtrivs. Nu har jag ju i princip bara varit hem och sovit när huset var tomt, men det känns ändå så öde i ett tomt hus. Så mycket härligare med liv och rörelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar