Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-11

Filmtajm

Hej och god morgon, kära cykelvänner!

Ny dag, nya möjligheter. Så heter det ju. Igår vilade jag, det är väl ändå rimligt att jag också vilar en del under viloperioden, speciellt när jag hade kört Zwift-race två dagar i följd och sedan körde träningstävling den tredje dagen. Tre race på tre dagar alltså, någon kanske tycker att det vilas för lite men jag ser till att vila mellan omgångarna och mentalt så tar jag det lugnt och återhämtar mig.

Dom senaste dagarna har jag också lyckats knåpa ihop två videos med lite snack och tävlingsvideo i ett. Vad tycker ni om det konceptet? Funkar det?

Nedan syns videon från Mankans Nattcup igår:


Nedan ser ni videon jag spelade in från ett Zwift-race nyligen:


Nu är Linda här. Det är pannkakstorsdag och jag ska rulla till jobbet (i bil). Vi hörs!

1 kommentar: