Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-27

Plastparty


Hej och god morgon, cykelvänner!

Det blev blött igår. Regn och motvind på väg till jobbet, ibland måste man härdas. När jag skulle hem sen så vräkte det ner när jag gick för att byta om. När jag sedan hade bytt om så var det solsken och bara någon enstaka droppe. Men riktigt blött på marken.. Så det blev två blöta cyklingar igår.

Idag ska jag faktiskt inte cykla något då jag får låna Lindas bil. Hon är här nu och ska jobba i Borlänge ett par dagar. Sedan drar vi till Lidingö för att hon ska i helgen springa Lidingöloppet.

Igår var det ridonsdag och jag mötte upp Ebbah för att cykla gemensamt därifrån. Filip har slutat på hockey och istället börjat på innebandy, det svänger fort.
Plastparty.

Nu rockar vi igång denna dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar