Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-08

Lördagsfix

Hej och god eftermiddag!

Här har jag haft en ganska så bra dag i det avseendet att jag vaknade och kände mig lite bättre än dom senaste dagarna. Fortfarande svid i halsen och snorig, men det känns ändå som om det lättat en aning med förkylningen. Efter en hyfsat sen start på dagen så har jag sedan hållit igång här med att klippa gräset (ängen), klippt ett par buskar av bara farten och städat lite i trädgården. Vi har också ätit tacos till lunch och efter det gjorde jag i ordning middagen samt fem matlådor och en låda till en middag någon annan gång. Jag har tagit hand om torr tvätt och tvättat en maskin till. Att jag har haft en massa energi helt plötsligt och orkat mycket idag är ju också det ett starkt tecken på att det går åt rätt håll. Ett par dagar till och sedan kanske jag kan börja cykla igen? Det känns i alla fall som att jag hinner bli helt frisk till nästa helg vilket är skönt.

Vad är förresten ert bästa tips för att hålla liv i cykeldatorn i 24 timmar? Det lär ju vimla av randonneurer och andra som vet vad som funkar bra.

Klippan klippar'n från Klippo!

Frida ville kratta ihop en stor hög med löv att hoppa i, det gick sådär och högen blev inte mycket större än på bilden.

Nu åskar det och vräker ner regn här. Mysigt värre.

Har lite grejer ute till salu. Bland annat bebissaker och en pool. Men om ni vill köpa cykelgrejer så har jag lite allt möjligt, just nu är en Merida-väst (150:-) och ett par landsvägsskor (400:-) ute till salu:
Kom och köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar