Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-24

Hej och god lunch!

Jag ska inte klaga då det är pasta med köttfärssås, så det är ju gott men en smula tråkigt kanske. Hoppas att ni har det bra och att ni får äta mat också idag. Äta bör man ju, som bekant.

Igår så körde jag Zwift igen, inte världens kalasben (enligt känslan) men dom funkade hyfsat. Kände dock att jag inte ville hålla på allt för länge och hade väl inte rätta motivationen helt enkelt, så efter ett av två kuperade varv så klev jag av. Då i tätgruppen om fyra gubbar. Det kändes lite halvdant men 342 Wattbike-watt på 15 min och 329 på 20 min är ju inte kattpiss ändå. Totalt fick jag ihop 37 minuter källarcykel.
Wattbikes app är för övrigt uppdaterad nu så det finns ett maxtest där. Tänkte bränna av det om någon vecka eller så för att se vad jag får för status där och hur det känns. Kan ju bli hur kul som helst!

Träningen är inte så viktig för mig just nu, då jag har bestämt mig för att säsongen är över och att jag tar uppehåll. Så jag tänkte att jag gör lite vad jag vill när jag vill ett tag framöver. Känns helt okej.

Frida och jag cyklade till dagis i morse. Det gick bra men när det blåste så blev det jättetungt, sa Frida.

Från dagis så skarvade jag vidare till jobbet, inget märkvärdigt alls egentligen. Lite krampkänning i vänster vad, eller kramp och kramp. Den var stel. Det var vaden även igår och det finns kanske de av er som skulle vilja påstå att det har med ålder att göra, men den enkla går jag inte på. Jag är ju 36 år UNG.

Eftersom jag cyklade till jobbet idag så cyklar jag också hem. Ingen självklarhet i och för sig, men så är det.

Har för övrigt sålt en massa cykelkläder i helgen. Saker jag inte använder som jag nu blir av med. Säljer en del annat också. Projekt rensning pågår. Vill ni ha Cykelkläder så kan ni bland annat köpa detta billigt billigt:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar