Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-11

Friskskriven!

Hej och god morgon!

Sitter här tillsammans med Linda och funderar över dagen. Linda har nu börjat på högskolan i Borlänge som universitetslektor i energiteknik och hållbar utveckling så hon och jag ska samåka idag, precis som vi gjorde igår. Det är väl ändå härligt det att vi plötsligt kan börja samåka till jobbet ibland.

Idag är jag nästan beredd att friskskriva mig själv och det känns ju riktigt bra. Om jag inte tränar idag så kan jag i alla fall göra det imorgon. Nu kör vi igång igen. Det känns bra att hinna träna några pass innan 24-timmars och även det att jag får några träningsdagar inför Västgötaloppet. När man är sjuk så önskar man sig oftast bara en sak, att få bli frisk. Men nu när jag är frisk så kan jag plötsligt önska mig massor av saker igen!
Ett bra förstapass efter förkylning är att cykla ganska lätt och köra en del spurter. På så vis börjar man inte med att anstränga luftrören fullt ut, samtidigt som man aktiverar musklerna på ett bra sätt igen och gör dom redo för det som komma skall. Så jag tänkte börja med något sådant.

Har fått ett paket från Garmin som jag ska hämta ut också, riktigt spännande att se vad det kan vara! Jag har dock mina misstankar. Vad tror ni att det kan vara?

Igår var vi ute och gick, vi letade lite svamp och hittade en del också. Mest bara fejk-kantareller dock även om det också blev några riktiga.

Narrkantarell.

Nej, hörrni. Nu blir det full fart ett tag igen, vi hörs kanske ikväll annars blir det nog imorgon. Hoppas att ni får en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar