Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-23

En vecka utan träning?

Hej och god morgon!

Nu har det snart gått en vecka sedan jag gick i mål på Lida 24h och hittills har jag bara cyklat till jobbet en gång. Inte mycket till träning alltså. Tänker dock att min säsong är över så jag kan lika gott återhämta mig fullt ut. Har till och från ont i handlederna fortfarande... Men kanske blir det lite wattbike snart. Om inte annat så lär jag i och för sig cykla till och från jobbet en hel del nu när jag inte har någon bil.

Idag är dagens stora mål ett besök på Kupolen faktiskt. Det hör ju inte till vanligheterna, så det blir nog skoj.

Säljer en massa cykelkläder nu på Facebook. Blev ju ett himla drag kring dom så jag får nog gräva lite mer i garaget.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar