Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-26

Blött


Hej och god morgon, cykelvänner!

Ny dag, nya möjligheter och idag ska jag få cykla i regn. Det både regnar och blåser... Ska inte bli jättekul. Det ser sedan ut att bli regn även på hemvägen, tyvärr. Det värsta med att cykla i regn till jobbet är ju att kläderna är blöta sedan när jag ska hem också. Kan i och för sig ta med mig ett extra kit med kläder just för att slippa dra på mig någonting blött. Nåja, cykla ska jag så det är ju bara att bita ihop.

En arbetsdag med föreläsning för högskolan väntar och på eftermiddagen ska barnen hit och på kvällen kommer också Linda hit. Så det blir lite mer liv i stugan igen. Ska bli så härligt.

Nu lär jag sluta ha det bekvämt här och förbereda mig för det där kalla och blöta som finns utanför stugvärmen..

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar