Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-30

Bilder och resultat från Lidingöloppet

Glad och lite (läs: mycket) plågad.

Hej och god morgon från Bosön!

Idag är det dagen efter Lidingöloppet och vi har hunnit äta frukost. Linda har jätteont från midjan och ner ungefär.

Igår så agerade jag support och flängde runt banan med min cykel för att supporta så mycket som möjligt. Hann se, heja och langa på runt femton platser plus start och mål. Kul att se så många människor som kämpade på i spåret, många hann jag ju se flera gånger om också. Det var så väldigt tydligt att längden tar ut sin rätt för det blev väldigt plågat och mycket gång för många på slutet. Linda försökte låta bli att gå och tog sig runt. Att inte träna löpning inför ett tre mil långt löplopp betalar hon priset för idag. Nu har hon gjort tre fjärdedelar av en svensk klassiker och nu är det "bara" skidåkningen kvar.

Idag åker vi gemensamt till Norrköping och därifrån åker jag tåg upp till Falun.

Här hittar ni resultat från Lidingöloppet och nedan har ni några av mina bilder från Lidingö öarloppet.

Startområdet.

Lidingöloppets app var jättebra för att hålla koll på dom man ville följa. Linda är någonstans i närheten av den gula LT-markeringen.


Efter loppet så tog vi oss direkt till Bosön och jag fick i uppdrag att hämta pizza.

Hoppas att ni hade en fin dag igår oavsett om ni sprang eller ej och att ni också får en fin dag idag. Jag ska eventuellt träna lite i kväll också för att hålla mig igång lite.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar