Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-09-22

Är säsongen slut nu?!

Fler bilder från Lida 24h. Foton: Linda

Hej och god morgon från Gamla Grycksbovägen!

Här är nu samtliga i hushållet uppe och har fått i sig frukost. Frida och Linda var först uppe och bakade scones, lyx i all sin enkelhet. Dagen spenderas på hemmaplan, troligtvis fortsätter vi där vi slutade igår. Med viss rensning och försäljning av saker som inte vi har användning för. Det finns en del sådant.

När jag i förrgår insåg att det var ett klokt val att inte köra Västgötaloppet så insåg jag också att säsongen kanske därmed också var över. Eventuellt skulle det kunna bli något mer event, vi får se vad som dyker upp. Annars har jag tänkt försöka köra Late night Orup i Skåne i november. Men det är nog snarare en del av vinterträningen inför nästa säsong än det är en del av denna säsong. Fyra timmar mörkertävling i lera verkar dock hur kul som helst!

Nästa event för oss är dock Lidingöloppet. Men då endast med Linda som deltagare, jag nöjer mig med att agera support.

Nu kör vi helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar