Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-23

Yr igår, lat idag


Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter och det blir bilen till jobbet. Kan bli Zwift i kväll om det känns rätt. Igår var det lite kallt och dimmigt på morgonen så det fick bli jacka och skoöverdrag på. Den ryggvarma ostmackan som jag haft i en påse i ryggfickan smakade gott när jag kom fram till jobbet sedan. På hemvägen så blev jag plötsligt väldigt yr och illamående. Var tvungen att stanna en stund för att hämta mig lite. Kunde efter några minuter rulla hemåt igen. Mådde bättre efter att ha ätit så jag fick ont i magen istället. Är det inte det ena så är det det andra.

Idag vräkte regnet ner när jag vaknade och i eftermiddag så ska det också regna en hel del. Är därför lat och tar bilen idag. Kanske hinner jag också med att typ handla i kväll tack vare detta.

Nu kör vi torsdag, snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar