Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-16

Video från Cykelvasan 2018

Hej och god eftermiddag!

Nu är min video från Cykelvasan 2018 ute på YouTube. Försökte göra den med lite bättre bildkvalité än senast, vilket också givetvis tog lite mer tid än det brukar göra. Men nu är den här. I beskrivningen så har jag listat depåerna som highlights, så vill du till exempel se hur det ser ut när man cyklar igenom Risberg så klicka bara på tiden i beskrivningen så kommer du dit. Hittar ni andra highligths så skriv en kommentar till videon och ange tid i t:mm:ss.

Jag lät också nästan en och en halv minut innan starten vara med bara för att ni skulle få känna stämningen. Videon innehåller också distans, puls, watt (3 s medel), hastighet och höjd.

I vanlig ordning så får ni gärna lämna en kommentar, klicka på gilla eller stödprenumerera på min kanal så blir jag glad! www.youtube.com/henrikoijer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar