Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-02

Plötsligt i Lindvallen

Hej och god morgon på er!

Nu sitter vi utanför husvagnen, har ätit frukost och njuter lite av morgonsolen. Om inte allt för lång tid så ska vi lämna detta ställe för dagens cykling. Jag ska köra inledningen av Cykelvasan och i Oxberg växlar jag över till Linda som kör slutet av Cykelvasan. Så det blir dagens cykling det. Eftersom det är dags för tömningspass så ska jag försöka att ta i lite också.

Igår så var vi i Trysil och cyklade. Först testade vi östra sidan av älven och även om det var fint så är det inget man åker till Trysil för att uppleva. Liknande stigar finns hemma. Åker ni dit så var beredda på att stigarna är ganska brötiga, mycket stenar och rötter. Efter lunch så åkte vi till bike parken och snurrade runt i Gullia. Det är ett ställe som är värt att åka till Trysil för. Nu var vi där också i fjol, så det var inte riktigt samma wow-faktor denna gång. Kunde kanske också bero på att jag körde mig energi- och vätskelåg där.




Några bilder från Ås, på östra sidan älven.







Några bilder från Gullia samt på en trött cyklist.

Efter att vi cyklat så fick vi lite härlig insikt i den kinesiska OS-satsningen inför 2022, där man efter tester skickat dit 30 pers för att göra dom till längdskidåkare av rang. Återstår att se om det blir några medaljer i längdskidor för kineserna i Peking 2022.

Det har varit en härlig minisemester detta och nu börjar det bli dags att styra hemåt igen. Vi hörs igen lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar