Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-27

Ny vecka, nya möjligheter!

Hej och god morgon!

Äntligen en ny vecka med nya möjligheter. Ska alldeles strax ta mig till jobbet men först en kortare uppdatering. Körde Zwift-race igår bla bla bla och så vidare. Känns ändå så otroligt mycket bättre nu när jag tränar än det gjort under hela sommaren. Skön känsla ändå att det gick att vända.

Bockstensturen väntar till helgen, jag hoppas på ruggigt bra ben där.

Dimma och 4.8 plusgrader ute, skönt att slippa svettas så mycket!

Har hjul till salu. Ett landsvägshjul i kolfiber för tubdäck som jag vill ha 1000:- för och ett par MTB-hjul för 29" och snabbkoppling som jag vill ha 2500:- för. Kom och köp!

Nu kör vi all-in måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar