Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-20

Källslätten och Zwift


Hej och god morgon!

Igår var Linda och jag ut på en tur till Källslätten, med oss hade vi några kanelbullar i en ryggficka och ett glatt humör. Solen sken och det var en sådan där perfekt dag för cykling, inte för varmt men inte heller kallt och naturen var precis så där vacker som bara naturen kan vara. Väl på plats i Källslätten så satte vi oss ner för en liten fika och njöt av solen och omgivningarna.
Det blev en dag i sadeln på fina stigar!

På kvällen sedan så körde jag ett Zwift-race. Lite sega ben men bra upplägg på loppet och en gnutta tur gav mig chansen att köra om segern ändå. Lyckades avgöra loppet och vann efter 79 minuters tävlande på 308 snittwatt.

Nu ska jag bege mig ut på cykeln för att ta mig till jobbet med ett par högst ovilliga ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar