Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-08-28

Det pendlar

Hej och god morgon!

Den kära bjursbilen är inne på en kostsam och välbehövlig service. Kommer väl gå som en klocka sen igen när jag får tillbaka den, men fram tills dess så lär jag cykla till jobbet. Inget fel i det egentligen men idag blir det nog en blöt morgon i alla fall och det är ju inte jätteroligt. Dessutom tar det ju mer tid än att åka bil och tid är dyrbart dessa veckor. Å andra sidan så kommer jag ju hem färdigtränad och behöver inte engagera mig i det på kvällen sen. Å Frida gillar ju att cykla både till- och från dagis.

Frida kom förresten in till mig i natt, så sömnen har varit sådär. Blir nog till att somna ovaggad i kväll. Det är väl också fint i sig. Skönt att inte ha några problem med att somna på kvällarna...

Idag hoppas jag sälja lite cykelgrejer, det är väl på tiden. Behöver ni något så hojta!

Nu kör vi pendling igen, idag blir det watt-pendling då jag har monterat Garmin-pedalerna på min MTB. Bjuder på tre bilder och lite Garmin-data från igår:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar